בשו"ע כותב שמותר להניח דבר יבש שכבר נתבשל ע"ג האש אף שיימס ויהיה דבר לח. ואילו בסידור כותב שכל דבר יבש שאחרי הבישול ייצא ממנו מוהל וכיו"ב אסור להניחו ע"ג האש.
בפשטות לומדים שאדה"ז חזר בו (כך ראיתי בגרא"ח נאה, בשבת כהלכה, בשוע"ר מהדו"ח, ועוד). אבל האם אפ"ל שאין מחלוקת, אלא שבשו"ע דובר שהדבר היבש עצמו נימוח (ובזה אין בעיה כי מהותו היא דבר יבש) ואילו בסידור על מוהל שהוא נוזל בעצם ורק שהיה בלוע בתוך המאכל?