הודעה על ידי מ.ג » ג' יוני 13, 2017 4:55 pm
בסעיף ע"ד כותב אדה"ז לגבי גרף של רעי שמותר לטלטלו בעודן בידו אך כותב ש"לפי מה שנתבאר שם שטוב להחמיר בזה גם כאן טוב ליתן לתוכן מים אף שעודן בידו" והרי בסעיף י"ג דעת המחמירים היא לגבי מוקצה גמור ש"יש מי שאוסר במוקצה גמור" והגרף של רעי הוא כלי שמלאכתו לאיסור ולא מוקצה גמור
בסעיף ע"ד כותב אדה"ז לגבי גרף של רעי שמותר לטלטלו בעודן בידו אך כותב ש"לפי מה שנתבאר שם שטוב להחמיר בזה גם כאן טוב ליתן לתוכן מים אף שעודן בידו" והרי בסעיף י"ג דעת המחמירים היא לגבי מוקצה גמור ש"יש מי שאוסר במוקצה גמור" והגרף של רעי הוא כלי שמלאכתו לאיסור ולא מוקצה גמור